Amparate nantu à l'interpretazione di vede una persona morta pricà in un sognu da Ibn Sirin

Samreen
2024-02-12T13:37:26+02:00
Sogni di Ibn Sirin
SamreenVerificatu da EsraaU 29 di Ghjennaghju 2021Ultima aghjurnazione: 3 mesi fà

A preghiera di i morti in un sognu، L'interpreti vedenu chì u sognu indica u bonu è porta assai nutizie per u veggente, ma porta male in certi casi, è in i linii di stu articulu parleremu di l'interpretazione di vede a preghiera di i morti per e donne single, donne maritate, donne incinte, è omi secondu Ibn Sirin è i grandi studiosi di l'interpretazione.

A preghiera di i morti in un sognu
A preghiera di i morti in un sognu di Ibn Sirin

A preghiera di i morti in un sognu

L'interpretazione di un sognu nantu à a preghiera per i morti indica a bontà di a so cundizione in l'aldilà, è in l'eventu chì u sognu tistimunia un omu mortu chì sà chì pricà in una moschea, allora u sognu denota u so statu benedettu cù Diu (l'Onnipotente). è a so felicità dopu à a so morte, è se u sognu vede un omu mortu chì pricava in un locu scunnisciutu, allora a visione simbulizeghja Era un omu bonu in a so vita chì aiutava i poveri è i bisogni è simpatizzanu cun elli.

Hè statu dettu chì a preghiera di u mortu in un sognu si riferisce à a carità cuntinua chì ellu prufittà in l'Aldilà è aumenta i so boni atti è sguassate i so piccati ancu dopu a so morte.

A preghiera di i morti in un sognu di Ibn Sirin

Ibn Sirin crede chì vede un mortu pricà pò presagià una disgrazia, se u sognatore vede un mortu chì pricava cun ellu in un sognu, questu indica chì a morte di u sognu s'avvicina, è Diu (l'Onnipotente) hè più altu è più sapientu. è a durata di a so malatia.

Se u sognu vede una persona morta chì sà chì pricava in a so casa, allora u sognu indica a so brama intensa per questa persona morta è chì hà bisognu di ellu assai in questu periodu, è deve superà questi sentimenti, pruvate à superà, è pricà. per misericordia è pirdunu per ellu.

U situ web di Dream Interpretation Online hè un situ web specializatu in l'interpretazione di i sogni in u mondu arabu, basta à scrive Situ d'interpretazione di i sogni in linea nantu à Google è uttene e spiegazioni currette.

Preghiera morta in un sognu per e donne single

A preghiera di u mortu in un sognu unicu indica chì ella hè una zitella ghjustu chì teme à Diu (l'Onnipotente) è si avvicina à ellu cù boni atti, deve cuntinuà à pricà è fà boni atti.

Ma se u mortu vole pricà, ma ùn trova l'acqua per fà l'abluzione cun ellu, u sognu porta una mala nutizia è simbulizeghja a so mala cundizione in l'aldilà, cusì u visionariu deve intensificà a supplicazione per ellu durante stu periodu.

A preghiera di i morti in un sognu per una donna maritata

Videndu u mortu pricà per una donna maritata indica chì hè una donna ghjustu chì tratta di e persone cun gentilezza è gentilezza è piglia in contu à Diu (l'Onnipotente) in u so maritu è ​​i so figlioli. Per quessa, a preghiera deve affruntà à pentirà è cambià davanti à ellu. hè troppu tardi.

Se u sognatore prova di pentimentu di un peccatu specificu, ma ùn pò micca, è sognu ch'ella prega cun un mortu scunnisciutu, questu significa chì u Signore (Gloria sia à ellu) si repentirà prestu è guidà à ella. a strada ghjusta.

Preghiera morta in un sognu per una donna incinta

U sognu di un mortu chì pricava per una donna incinta hè un indicazione chì prestu sbarazzarà di i prublemi di a gravidanza, i so cundizioni di salute si migliurà, è i cambiamenti d'umore chì l'anu disturbatu tuttu u tempu si fermanu.

In l'eventu chì u sognatore si vidia pricà cù i morti è cù parechje altre persone, allora a visione indica a forza di a so fede, a so regularità in a preghiera, l'esercitu di i duveri obligatorii è a so evità di ogni attu chì u Diu Onnipotente. ùn appruva micca.

Se u visionariu vede u so babbu mortu chì pricava cun ella cum'è un imam in u sognu, questu indica u so altu statutu cù Diu (l'Omnipotente), è chì questu statutu s'alza più per via di a supplicazione di a so figliola per ellu, cusì deve cuntinuà à pricà.

L'interpretazioni più impurtanti di u sognu di pricà i morti in un sognu

Interpretazione di un sognu nantu à a preghiera accantu à i morti in un sognu

Videndu a preghiera accantu à u mortu hè un indicazione di a bontà, benedizzione è felicità chì u sognatore gode in u periodu attuale, è in l'eventu chì u sognatore prega vicinu à una persona morta chì cunnosce, allora u sognu indica una sorpresa piacevule chì l'aspetta in i ghjorni à vene.

Se u pruprietariu di u ...Videndu i morti pricà In un locu bellu è stranu, u sognu indica chì hà fattu un bonu travagliu in a so vita è cuntinueghja à prufittà di i boni atti di stu travagliu ancu dopu a so morte.

Preghiera di u babbu mortu in un sognu

U sognu di a preghiera di u babbu mortu simbulizeghja l'abbundante bontà chì pissà prestu à a porta di u sognu è i cambiamenti pusitivi chì saranu in a so vita è l'avvenimenti felici ch'ellu passerà. A preghiera di u babbu mortu in un sognu hè un indicazione di a so bona cundizione in l'aldilà.

In l'eventu chì u babbu mortu ùn pricà durante a so vita, è u visionariu hà vistu pricà in u so sonnu, questu indica u so forte bisognu di supplicazione è carità.

Videndu i morti pricà Preghiera Eid in un sognu

  • L'interpreti dicenu chì vede una donna maritata morta in un sognu chì pricava l'Eid denota u so travagliu permanente è a lotta per a felicità di u so maritu è ​​i zitelli.
  • In l'eventu chì u visionariu hà vistu in un sognu u mortu chì facia a preghiera di l'Eid, allora questu simbulizeghja a bona morale è a bona reputazione cù quale hè cunnisciuta trà e persone.
  • In quantu à a visionaria chì vede in un sognu a preghiera di l'Eid per i morti, li dà una bona nutizia di l'arrivu di una bona nova prestu.
  • Inoltre, videndu u sognu in un sognu di una persona morta chì pricava l'Eid significa chì a data di a so gravidenza hè vicinu, è serà felicitata per l'arrivu di u novu zitellu.
  • Se u sognu vede in un sognu u mortu chì prega l'Eid cun ellu, allora li dà una bona nutizia chì prestu ghjunghjerà e so ambizioni è i so scopi.
  • Se u sognu vede una persona morta pricà l'Eid in un sognu, allora simbolizza a felicità è assai bè chì vene à ellu.

Videndu i morti risuscite Preghiera in un sognu

  • Se un omu mortu vede in un sonniu eseguisce a preghiera, allora questu indica l'altu statutu chì hà da piacè cù u so Signore, è una grande felicità.
  • In l'eventu chì u visionariu hà vistu u mortu in un sognu chì pricava cù e persone, allora questu simbulizeghja l'abbundanza bona è abbundante sussistenza chì ella riceverà in i ghjorni à vene.
  • In quantu à vede u sognu in un sognu, u mortu chì esegue a preghiera, questu indica l'elevazione di e pusizioni più alti è ottene u travagliu adattatu.
  • Fighjendu una donna maritata in un sognu nantu à u mortu chì eseguisce a preghiera dà una bona nutizia di felicità è ottene ciò chì vole.

Videndu u mortu chì vulia pricà in un sognu

  • Se u veggente tistimunieghja u mortu in un sognu è vole pricà, allora questu indica u gran bonu chì vene à ellu è e vasti benedizioni chì l'accaderanu.
  • In l'eventu chì u visionariu hà vistu u mortu in un sognu chì li dumandava di pricà, allora porta à marchjà nantu à a strada dritta è travagliendu per l'ubbidienza è u piacè di Diu.
  • Se a signora vede in un sognu u mortu chì vole pricà, allora questu indica a felicità è u largu sustenimentu chì vene à ella.
  • Se u sognu tistimunia u mortu in un sognu chì li dumanda di pricà, allora questu indica u so bisognu di carità è supplicazione.

Interpretazione di vede i morti andendu in preghiera

  • Se u sognatore hà vistu in un sognu chì u mortu andava à a preghiera è era cuntentu, allora questu significa chì hà da prufittà di una pusizione alta cù u so Signore.
  • In l'eventu chì u visionariu vede una persona morta andendu in preghiera in un sognu, questu indica chì ella hè negligente in questa materia è hè cunsiderata un avvisu per ella.
  • U veggente, s'ellu hà vistu una persona morta in un sognu chì andava à a moschea per fà a preghiera, allora simbulizeghja u sustenimentu abbundante chì vene à ella è a realizazione di e so aspirazioni.
  • In quantu à vede u sognu in un sognu, u mortu dumandendu a preghiera, questu indica l'alta moralità è a bona reputazione chì a ghjente parlerà dopu a so morte.

L'interpretazione di un sognu nantu à i morti ricumanda à i vivi di pricà

  • Se u sognu tistimunia u mortu in un sognu è u cunsigliu di pricà, allora questu significa chì ellu hà da ottene prestu i posti più alti è uttene un bonu travagliu.
  • In l'eventu chì u visionariu hà vistu in un sognu u mortu cunsigliendu per pricà, questu simbulizeghja u so fallimentu di fà.
  • U veggente, se una persona morta tistimunieghja in un sognu urdinendu à fà a preghiera, simbulizeghja chì hà ricevutu assai cumandamenti per mezu di ellu prima di a so morte, è deve implementà.
  • E videndu u sognatore in un sognu di u mortu cunsigliendu per fà a preghiera, indicà i tanti boni chì venenu à ella è i beneficii chì ella riceverà.

Preghendu per i morti in un sognu

  • Se u sognu tistimunieghja in un sognu a preghiera per i morti, allora indica u desideriu intensu per ellu è a so mancanza in a so vita.
  • È in l'eventu chì u visionariu hà vistu in un sognu e so preghiere nantu à u so babbu mortu, questu simbulizeghja u so bisognu di i cunsiglii chì li dava.
  • U veggente, s'ellu hà vistu in un sognu a so preghiera per u mortu in a congregazione, allora simbulizeghja a grande felicità cù u so Signore.
  • Se u studiente hà vistu una persona morta in un sognu, è hà pricatu per ellu, allora questu significa chì i so desideri è l'aspirazioni saranu prestu.

Interpretazione di un sognu di pricà per i morti mentre ch'ellu hè vivu

  • Sè un omu tistimunianze in un sognu pricà per u mortu mentre ch'ellu hè vivu, ma malatu, tandu significa chì a so morte hè vicinu, o chì una di e persone vicinu à ellu serà persa.
  • E in l'eventu chì u viggente hà vistu in un sognu a preghiera per una persona morta mentre era veramente vivu, allora questu simbulizeghja a cunfusione in u mondu è a ricerca di piacè.
  • U veggente, s'ellu tistimone in un sognu e so preghiere nantu à una persona vivente, allora questu indica chì hà fattu peccati è peccati, è deve esse pentitu à Diu.
  • Se u sognu tistimone in un sognu a preghiera per u mortu mentre ch'ellu hè vivu, allora indica calamità è soffrenu di prublemi.

Interpretazione di un sognu di pricà i morti in a moschea

  • Se u sognu tistimunia in un sognu a preghiera funeraria per u mortu in a moschea, allora questu significa un bonu fine per ellu è a felicità chì ellu gode cù u so Signore.
  • È in l'eventu chì u veggente hà vistu u mortu in un sognu è hà pricatu per ellu in a moschea, allora questu significa una grande felicità è a vita stabile chì vive.
  • U veggente, s'ellu tistimone in un sognu a preghiera per un mortu in un locu chì ùn cunnosci micca, allora simbulizeghja a ghjustizia di i so affari è u so travagliu per aiutà i poveri è i bisogni.
  • In quantu à vede u sognu in un sognu, pricà per u mortu, cunnoscilu, porta à l'esposizione à calamità è grandi prublemi.

Videndu i morti pricà in una direzzione diversa da a direzzione di a qiblah

  • Se u sognu tistimunia in un sognu u mortu pricà in una direzzione altru ch'è a direzzione di a qiblah, allora questu indica una mancanza d'impegnu prima di a so morte è a so necessità di supplicazione.
  • In l'eventu chì u visionariu hà vistu in un sognu una persona morta chì pricava in fronte à a qiblah, allora questu simbulizeghja una mala fine, è hà da offre l'elemosina è u perdonu.
  • Inoltre, vede u sognatore in un sognu mortu pricà in fronte à a qiblah indicà involontariamente a so dispersione in u mondu è hà da rivisione ellu stessu.
  • In quantu à vede u sognu in un sognu, u mortu pricà in una direzzione diversa da a direzzione di a qiblah, indica chì hè ingannatu da certi persone vicinu à ella.

Interpretazione di un sognu nantu à u mortu chì prega è leghje u Qur'an

  • Se u sognu tistimunia u mortu in un sognu chì pricava è leghje u Qur'an, allora turnerà à a felicità cù u so Signore è a grande felicità in u celu.
  • È in l'eventu chì u veggente hà vistu u mortu in un sognu pricava è recitava u Qur'an, allora questu indica u bonu finale chì hè statu datu.
  • In quantu à vede u sognatore in un sognu, u mortu pricà è recite u Qur'an cun umiltà, li dà una bona nova di felicità è a realizazione di parechje aspirazioni è aspirazioni.
  • Se un omu vede una persona morta pricà è leghje u Qur'an in un sognu, questu indica l'ottenimentu di un travagliu prestigiosu.
  • Se u zitellu hà vistu in un sognu u mortu pricà è recita u Sacru Coran, allura simbulizeghja caminari nantu à a strada dritta è a realizazione vicinu di scopi è ambizioni.

Ùn pricà per i morti in un sognu

  • Se u sognu hà vistu in un sognu u fallimentu di pricà per i morti, allora questu significa chì hà da soffre di parechji prublemi in a so vita.
  • È in l'eventu chì u veggente hà tistimuniatu chì a preghiera per i morti ùn era micca accettata, allora questu indica caminari nantu à a strada sbagliata è seguità i desideri.
  • Se u vidente hà vistu in un sognu u rifiutu di pricà per u mortu, allora simbolizza i disgrazii è parechje prublemi in a so vita.
  • Se u sognu vede in un sognu chì u mortu ùn hè micca pricatu, allora questu indica a perdita di una di e cose impurtanti in a so vita.
  • Inoltre, vede a dama in un sognu chì ricusa di pricà per u mortu porta à seguità i desideri è à fà peccati.

Interpretazione di un sognu di pricà per i morti in a Grande Moschea di a Mecca

  • Se u sognu tistimunia in un sognu a preghiera funeraria per i morti in a Grande Moschea di a Mecca, allora questu porta à una bona fine è a felicità cù u so Signore.
  • È in l'eventu chì u veggente hà vistu in un sognu pricà per u mortu in Makkah Al-Mukarramah, allora li dà una bona nutizia di l'elevazione di u so statutu è chì sarà prestu benedettu cù cose boni.
  • U veggente, s'ellu tistimone in un sognu a preghiera funeraria per una persona morta in a Grande Moschea di a Mecca, allora indica un cambiamentu in e so cundizioni per u megliu.
  • Inoltre, videndu u vidente in un sognu chì pricava per u mortu in u santuariu, simbulizeghja a felicità è a stabilità chì hà da prufittà durante stu periodu.

Preghendu cù i morti in un sognu

Videndu a preghiera cù i morti in un sognu puderia esse un signu di parechje cose.
Stu sognu pò esse un ricordu à a persona di l'impurtanza di enjoining a verità è ricurdà a morte è l'oltre.
U sognu pò ancu riflette l'interessu di una persona in materia spirituale è religiosa.

Se u sognatore hè testimone di a preghiera cù i morti in un gruppu, allora questu pò esse un indicazione chì a persona morta hà da ottene un grande status è prestigiu cù Diu Onnipotente in l'aldilà.
Puderà ancu significà chì a persona morta hà avutu un impattu pusitivu in a vita di u sognu è chì u sognu seguita u so cunsigliu è guida in a so vita.

Ma se u vidente si vede pricà cù una persona morta in a moschea o in a Kaaba, allora sta visione pò esse un indicazione di a bona cundizione di u vidente in l'oltretu è u cambiamentu di e cundizioni per u megliu in a so vita.
U sognu pò ancu riflette a so forte cunnessione cù a persona morta, u so amori per ellu, è a so mancanza di prisenza in a so vita.

Sicondu l'interpretazione di u scholaru Ibn Sirin, vede i morti pricà cù i vivi in ​​un sognu pò significà chì Diu ùn dà micca una longa vita à i vivi chì seguitanu u mortu.
Questu significa chì u sognu pò esse un avvirtimentu à a persona chì deve evità i comportamenti cattivi chì portanu à perdite in questu mondu è in l'altru.

U sognu di pricà cù i morti in un sognu puderia esse un signu di bontà è a trasfurmazioni di e cundizioni per u megliu in diversi aspetti di a vita.
U sognu pò ancu significà chì i prublemi di u sognu seranu risolti è hà da prufittà di una vita libera da preoccupazioni è crisi future.
U surrisu nantu à a faccia di u mortu in un sognu pò indicà a so felicità è cunsulazione in l'oltretomba, è questu pò esse un precursore di una vita libera di difficultà è prublemi per u sognu ancu.

Preghendu daretu à i morti in un sognu

Quandu una persona cara vede in u so sognu chì sta preghendu daretu à i morti, sta visione pò purtà una forma spirituale prufonda.
Pregà daretu à u mortu in un sognu simbulizeghja u dulore, a lealtà è u rispettu per a persona morta.
Hè una indicazione di u desideriu di sparte in l'alegria spirituale è di pricà per amabilità è misericordia nantu à l'ànima chì passa à l'altru mondu.

A visione hè ancu un indicazione di pietà è meditazione nantu à a vita spirituale è a relazione trà l'omu è u so Creatore.
Quandu una persona prega daretu à i morti in un sognu, questu indica chì dirige i pinsamenti versu i valori religiosi è spirituali è supplica à Diu.

Inoltre, a visione emette un missaghju pusitivu ligatu à migliurà a cundizione di u sognu in a vita di ogni ghjornu.
Videndu a preghiera daretu à u mortu pò indicà l'occurrence di cambiamenti pusitivi è trasfurmazioni per u megliu in diversi aspetti di a vita, sia materiale o spirituale.

Preghendu in cungregazione cù i morti in un sognu

Se una persona si vede pricà in cungregazione cù una persona morta in un sognu, allora questu hà certe interpretazioni.
Se sta visione vene cun una maghjina pusitiva è sorridente, allora questu pò esse evidenza di risolve i prublemi di u sognu è gode di una vita libera di crisi prestu.
U surrisu di u mortu in un sognu di solitu esprime felicità è pace di mente.

Vale a pena nutà chì vede a preghiera di a congregazione cù u mortu in un sognu pò esse evidenza di u so grande status cù Diu Onnipotente in l'oltre vita è a so felicità in l'altra casa.
Questu pò indicà chì u mortu facia preghiera regularmente in moschee è hà avutu una relazione stretta cù u cultu è a pietà.

Duvemu mintuvà chì Videndu i morti in un sognu Hà parechje interpretazioni.
Videndu u mortu pricà in un gruppu in un sognu pò significà chì e persone chì anu pricatu cun ellu in un sognu affruntà un statu di morte, secondu l'interpretazione di unu di l'interpreti attuali.

Videndu un gruppu pricà cù u mortu in un sognu pò significà un cambiamentu di e cundizioni per u megliu in diversi aspetti di a vita, è l'occurrence di a bontà è a benedizzione.
Hè una visione chì pò inspirà a speranza è a fiducia chì Diu hè capaci di ottene u bonu è cambià e cundizioni per u megliu.

Interpretazione di un sognu di pricà i morti in casa

L'interpretazione di un sognu di pricà i morti in casa indica parechje indicazione impurtante.
Videndu u mortu pricà in un sognu significa chì a vita di u sognu hè vicinu.
Sta interpretazione pò esse un indicazione chì ùn hà micca campatu longu in questu mondu.
È di sicuru, Diu hè supremu è sapendu tuttu ciò chì u futuru hà.

Se u vidente vede u mortu pricà cun ellu in u so sognu, questu pò esse una interpretazione di l'estensione di u sensu di cunfortu di u mortu in u celu.
A preghiera di i morti in un sognu indica a bontà di a so cundizione in l'altru.
È se u veggente cunnosci u mortu è u tistimone pricà in a moschea, allora questu pò esse un precursore di benedizzione è u statu benedettu di u mortu in Paradisu.

Un sognu nantu à a preghiera di i morti pò esse un ricordu à a persona di l'impurtanza di ricumandà a verità è di pensà à a morte è a vita dopu.
Stu sognu pò riflette l'interessu spirituale è a riflessione nantu à l'affari mundiali è eterni.

Per esempiu, se una persona vede in un sognu chì a so surella difunta prega in casa, questu pò esse un avvirtimentu di qualcosa chì deve esse evitata per ùn causà pèrdite.

Preghiera viva cù i morti in un sognu

Quandu una persona si vede pricà cù una persona morta in un sognu, questu simbulizeghja l'interessu in l'affari spirituali è un ricordu di l'impurtanza di cunsiglià a verità.
Stu sognu riflette ancu un cambiamentu di e cundizioni per u megliu in parechji aspetti di a vita.

Se una sola zitella vede in u so sognu chì u mortu pricava, ma si ferma di pricà cun ellu, questu pò indicà chì ella senterà una mala nutizia in a so vita.
In listessu modu, se u sognu vede u babbu mortu pricà in un sognu in un locu induve ùn hà micca pricatu mentre era vivu, questu pò indicà chì hà rispettu i principii di a religione è hà cura di l'atti di cultu in a so vita.

Per d 'altra banda, se a persona chì sognu vede pricà cù i morti in a congregazione, questu pò esse un indicazione di u so attaccamentu à a persona morta è a so mancanza d'interessu in i dettagli di u so ghjornu.
U sognu pò ancu simbulizà chì u vidente seguita u cunsigliu è a guida chì u mortu dava in a vita.

È in l'eventu chì a persona di sonniu tistimunia u mortu pricà in un locu induve ùn hè micca abituatu à pricà mentre ch'ellu hè vivu, allora questu hè un indicazione chì u mortu sente una grande gioia è felicità per via di a rimuzione di a so famiglia.

A persona morta hè spessu vistu pricà mentre surrisu, è sta visione pò avè una interpretazione positiva. Questu indica chì i prublemi di u sognu seranu risolti è ch'ellu hà da prufittà di a so vita, chì sarà prestu liberu di crisi è preoccupazioni.
Inoltre, u surrisu di u mortu indica chì era un omu bonu è felice durante a so vita.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *


Cummentarii 8 cumenti

  • amichevuleamichevule

    Per piacè interpretate u mo sognu:
    Aghju vistu u mo maritu, mortu dui mesi fà, s'appruntà à pricà daretu à u mo nipote (un ghjovanu è sempre vivu), poi s'hè alluntanatu cù u pretestu ch'ellu avia da manghjà prima è dopu pricà, è hà veramente cuminciatu à tene un piattu. à manghjà, è aghju stesu è sparghje u pianu di a casa cù tappeti usati, ma boni, è circava à mette in fila cum’è pezzi accantu à l’altri Per fà ch’ellu paressi à un marchjadoru appiccicosu, è intantu, surrisu, parlendu per spiegà. perchè u mo maritu ùn hà micca pricatu, avà hè famu, è Diu vole, pregherà dopu.
    U sognu hè finitu è ​​speru per una spiegazione, grazie

  • musulmanimusulmani

    Aghju vistu una persona in esiliu chì era mortu assai tempu fà, è era trà e persone di a cunniscenza, a ghjustizia è a pietà, è eramu in u tempu di preghiera, è aghju chjamatu per a preghiera, dopu l'aghju prisintatu à l'imam. , ma ellu ricusò è mi prisintò à a so mamma in preghiera, è eramu trè persone.
    Per piacè interpretate u mo sognu

    • E glorieE glorie

      Bonghjornu
      Unu di i mo parenti hà sunniatu chì u so missiavu mortu u chjamava per pricà in a moschea, è si sò ghjunti in a so vittura è cuminciaru à pricà.

  • JasmineJasmine

    U me missiavu è a nanna, chì Diu hà pietà di elli, è u mo babbu è u maritu di a zia stavanu prighendu è eiu daretu à u mio missiavu. Ma ùn eramu micca pricatu in congregazione. Preghemu. Ùn aghju micca vistu a so faccia. È quandu mi prostratu, un pezzu d'oru hè cascatu da mè da a collana chì aghju purtatu. Dopu avè finitu di pricà, aghju pigliatu u pezzu d'oru è l'aghju guardatu

    • Milad sopra Milad FortMilad sopra Milad Fort

      Sognu di pricà per u mo babbu è u mo fratellu in un sognu, in un locu bellu

  • Sanaa El-HadarySanaa El-Hadary

    Aghju sunniatu ch'e aghju pricatu cù u mo maritu, chì Diu hà pietà di ellu, è aghju pricatu accantu à ellu, ma m'hà spintu daretu à ellu per pricà, sapendu chì u mo maritu hè mortu XNUMX mesi fà, allora chì hè l'interpretazione di questu. sognu, chì Diu ti premia

  • MelissaMelissa

    I sunniatu chì a nostra casa era piena di jinn, è di colpu avemu intesu u mo babbu mortu recitava u Qur'an in una bella voce, è quandu aghju cuminciatu à scopre .. Aghju trovu u mo babbu, chì Diu hà pietà di ellu, pricà in fronte à u qiblah, cusì quand'ellu hà nutatu a mo prisenza, s'arrizzò è si vultò versu a qiblah, a mo mamma disse chì ci era un jinn chì l'impedia di pricà versu a qiblah. u martellu nantu à a moquette

  • MelissaMelissa

    I sunniatu chì a nostra casa era piena di jinn, è di colpu avemu intesu u mo babbu mortu recitava u Qur'an in una bella voce, è quandu aghju cuminciatu à scopre .. Aghju trovu u mo babbu, chì Diu hà pietà di ellu, pricà in fronte à u qiblah, cusì quand'ellu hà nutatu a mo prisenza, s'arrizzò è si vultò versu a qiblah. A mo mamma hà dettu chì ci era un jinn chì l'impedia di pricà versu a qiblah. abituatu à chjappà u martellu nant'à u tappettu per impediscelu, cusì turnava in a direzzione opposta senza sapè.