U megliu tempu per bronze
Hè megliu ùn esse espunutu à i raghji di u sole quandu sò in a so intensità più alta, chì generalmente si trova da 10 à 4 ore.
Duranti queste ore, l'intensità di i raghji UV aumenta è diventa più dannusu à a pelle, facendu micca adattatu per l'esposizione diretta à u sole.
Per d 'altra banda, i primi tempi dopu l'alba o i tempi tardi prima di u tramontu sò cunsiderati più sicuri per a pelle, cum'è i raghji in questi tempi sò più debuli è menu dannusu.
Per assicurà una sperienza di tanning sicura, hè impurtante micca di sopraesposizione à u sole.
Hè ricumandemu di dividisce u tempu attribuitu per u tanning in brevi sessioni Pudete passà da 10 à 15 minuti in u sole è poi si move in un locu ombreggiatu per piglià una pausa prima di vultà à u sole.
Hè ancu indispensabile à aduprà sunscreen regularmente, è questu sunscreen deve avè un altu livellu di prutezzione adattatu per a vostra pelle.
A crema solare deve esse riapplicata apprussimatamente ogni duie ore, soprattuttu dopu a natazione o si sudate assai, è sceglite u megliu tempu per u sole per evità a radiazione solare.
Chì sò i beneficii di a tanning?
- Tanning cuntribuisce à rinfurzà a fiducia in sè stessu è face una persona si senti più attrattiva.
- U culore di bronzu chì appare nantu à a pelle dà cunsulazione psicologica è cunfidenza, chì riflette positivamenti nantu à e relazioni suciali è persunale.
- L'abbronzatura aiuta ancu à fà a pelle più ghjovana è fresca, postu chì u culore di bronzu pò ammuccià i segni minori di l'anziane, cum'è e linee fini è i picculi imperfezioni.
- In più di l'effettu esteticu, l'esposizione moderata à a luce di u sole hè benefica per a salute, postu chì a pelle pò pruduce vitamina D grazia à u sole.
- Inoltre, u sole ghjoca un rolu impurtante in a migliurà l'umore, postu chì aiuta à aumentà i livelli di serotonina in u cervellu, chì reduce u stress è l'ansietà è aumenta i sentimenti di felicità è rilassazione mentre esposti à i so raghji.
- In u cuntestu di i beneficii per a salute, l'esposizione equilibrata à u sole cuntribuisce à u trattamentu di certi prublemi di a pelle, cum'è a psoriasis è l'acne, postu chì i raghji ultraviolet anu proprietà antiinflamatorii chì aiutanu à calmà a pelle è à migliurà a so salute.
Chì ghjè l'effettu di u sole nantu à a pelle?
- A luce di u sole hà una cumpunente chjamata UVA, chì hà una lunghezza d'onda da 320 à 400 nanometri.
- Questi raghji penetranu in i strati più profondi di a pelle, affettendu u collagenu è l'elasticità di a pelle.
- Questu cuntribuisce chjaramente à aumentà a rapidità di l'apparizione di i segni di l'anziane, cum'è e arrughe è a perdita di l'elasticità di a pelle.
- Per d 'altra banda, i raghji UVB sò a causa principale di u sole, postu chì a so lunghezza d'onda varieghja trà 290 è 320 nanometri.
- Sti raghji affettanu principarmenti a capa superficiale di a pelle, chì aumenta a produzzione di melanina, chì travaglia per prutege a pelle da i danni di u sole.
- In ogni casu, l'esposizione eccessiva à questi raghji pò purtà à a pelle brusgiate è danni.
Chì sò i risichi principali di a tanning?
L'esposizione eccessiva à i raghji ultraviolet di u sole pò purtà à una varietà di prublemi di a pelle, cumpresa a crema di u sole chì provoca dolore, rossu è irritazione di a pelle.
U sunburn ripetutu pò esse espunutu a pelle à danni à longu andà è aumentanu a probabilità di sviluppà e malatie di a pelle, cumpresu u cancer di a pelle.
Inoltre, sti raghji ponu influenzà negativamente u collagene è l'elastina in a pelle, risultatu in un aumentu di l'apparizione di arrughe è a perdita di l'elasticità di a pelle, tuttu ciò chì pò cuntribuisce à accelerà u prucessu di anziane se a pelle ùn hè micca bè prutetta.