U megliu tempu per bronze

Samar Samy
2024-02-17T15:54:10+02:00
infurmazione generale
Samar SamyVerificatu da Esraa30 di nuvembre di u 2023Ultima aghjurnazione: XNUMX mesi fà

U megliu tempu per bronze

U megliu tempu per bronze in l'estiu hè da 10 à 4 ore. Questu hè u tempu quandu i raghji ultraviolet di u sole sò in u so piccu, aiutendu à sviluppà un culore chì hè ideale per un bronzu uniforme è attraente.

Sembra chì u megliu tempu per bronze hè trà deci di a matina è duie dopu meziornu. À questu tempu, i raghji di u sole sò più forti è più caldi, chì aumentanu u prucessu di tanning è dà risultati megliu.

Di solitu ùn hè micca cunsigliatu di abbronzarsi in a matina prima o a tarda sera. U sole durante questi periodi ùn hè micca cunsigliatu, da dece di a matina à quattru di dopu meziornu. A prima matina è a tarda di a sera sò i tempi adattati per u sole, cum'è u sole hè menu forte è caldu, è dunque menu raghji UV sò prisenti durante stu periodu.

U megliu tempu per bronze pò varià ligeramente sicondu i cunsiglii di i medichi è i so sperti. Hè preferibile à pusà sottu à un parapluie durante u periodu di tanning per evità i raghji diretti nantu à u corpu è per pruteggiri da u sole.

In generale, hè cunsigliatu di gode di u sole di l'estiu secondu i tempi cunsigliati. In questi cunsiglii, a ghjente hè ricumandate per abbronzarsi trà 10 a.m. è 4 p.m. Cusì, i raghji ultraviolet ponu travaglià per dà à a pelle un culore ideale è uniforme, mantenendu a so integrità è prutegge da i danni solari.

Ùn vi scurdate di applicà sempre una crema solare d'alta prutezzione per prutege a vostra pelle durante u periodu di abbronzatura!

U tempu cunsigliatu per abbronzarsi hè l'estiu
10am - 4pm

Ricurdativi, cunsultà un dermatistu o un espertu di bellezza pò esse a megliu opzione per determinà u tempu ideale secondu u vostru tipu di pelle è e circustanze individuali. A cura di a pelle è l'esposizione à u sole necessitanu prudenza è cunniscenza curretta.

Per u sole. 1 e1571328182377 300x287 1 - Interpretazione di i sogni in linea

Quantu tempu stai à pusà à u sole per abbruciare ?

Parechje dumande sorge nantu à a durata di u tempu à pusà in u sole per ottene un culore di bronzu distintivu, o ciò chì hè cunnisciutu com'è l'effettu "tan". Quantu tempu ci vole à a pelle per bronze dipende di parechji fatturi.

In generale, u megliu tempu per pusà à u sole à u sole in l'estiu hè da 10 à 4 ore, quandu i raghji ultraviolet di u sole sò in u so piccu. Questi raghji attivanu a produzzione di melanina in a pelle, chì hè a sustanza rispunsevuli di a decolorazione.

A durazione di u bronzu generalmente varieghja trà 7 à 10 ghjorni, ma sta durata pò varià secondu u tipu è u tonu di a pelle. Hè ancu necessariu di piglià in contu i periodi di l'esposizione à u sole è l'utilizazione di una crema solare adatta.

Sè siate à u sole per abbruciare, hè cunsigliatu di cambià a vostra pusizioni di pusizioni constantemente per evità di espunà una zona à i raghji di u sole per un bellu pezzu. Sunscreen deve esse appiicatu cumpletamente à u corpu ogni duie ore, è una crema idratante deve esse usata per mantene a pelle idratata.

Un tempu appropritatu per pusà à u sole per u bronzu hè di principià trà 7 a.m. è 10 a.m., quandu i raghji di u sole sò sempre moderati è innocu. Dopu questu tempu, avete da evità l'esposizione à u sole trà 12 ore è 4 ore, o almenu finu à 3 ore, quandu i raghji di u sole sò in u so piccu è più dannusu per a pelle.

Ùn hè cunsigliatu per pusà per un bellu pezzu in u sole, postu chì u tempu adattatu per ottene u megliu risultati hè solu circa 3 ore. Dopu à a sessione in u sole, hè cunsigliatu di calmà a pelle cù una lozione idratante o gel d'aloe vera per riduce l'inflamazioni pussibuli.

Cumu possu chì l'abbronzatura si tinghje rapidamente?

Prima di tuttu, hè cunsigliatu per esfoliate a vostra pelle regularmente prima di l'esposizione à u sole. Pudete aduprà una luffa, un sapone esfoliante, o un tela ruvida per sguassà e cellule morte è impurità da a superficia di a pelle. Questa prucedura aiutarà à stimulà a generazione di novi cellule chì tendenu à piglià un sfumatura più scura di a pelle.

Siconda, hè cunsigliatu per aduprà u sunscreen regularmente è in tuttu u ghjornu. Quandu l'esposizione à u sole direttu senza una prutezzione adatta, ponu accade pigmentazioni indesiderate è surriscaldamentu di a pelle. Per quessa, per ottene un bronzu sanu è radiante, hè necessariu di utilizà u sunscreen appropritatu è riapplicà regularmente.

In terzu, dopu a vostra avventura sottu à u sole, hè preferibile duscia cù acqua fridda o calda per sguassà l'effetti di lotione, sali è sabbia nantu à a pelle. Hè ricumandemu ancu di applicà idratanti chì idratanu in profondità a pelle per prevene a secchezza è mantene un bronzu sanu è equilibratu.

Ancu s'è u bronzu artificiale hè cunsideratu una opzione per ottene u culore di bronzu senza a necessità di espunà a pelle à u sole, hè cunsigliatu per aduprà cun prudenza è apprupriatu. L'abbronzatura artificiale aumenta a vostra pruduzzione di melanina, cusì pò esse utile per ottene u vostru bronzu desideratu. Tuttavia, vi tocca à seguità i struzzioni cun cura è evità l'esposizione eccessiva à u prucessu.

Ricurdativi chì a creazione di un bronzu maravigliu è rapidu ùn hè micca solu una questione di tempu, ma ancu esige prudenza è attenzione à a salute di a pelle. Per quessa, deve esse attentu à aduprà u sunscreen, applicà l'esfoliazione regularmente, è uttene l'umidità necessaria per mantene a pelle sana è bella cù un bronzu luminoso è perfettu.

Cumu possu piglià di novu?

U prucessu di ottene una bella tana per a pelle hè un scopu chì parechje persone perseguite durante l'estiu. Ma cumu pudete ottene un bronzu sanu è bellu? Eccu alcuni cunsiglii per ottene stu scopu in u modu ghjustu.

Passu 1: Exfoliate
L'esfoliazione hè u primu passu impurtante in u prucessu di ottene un bronzu sanu. Pudete aduprà un tipu di scrub o una luffa ruvida per sfracciate bè a pelle. Questu eliminerà e cellule morte è prepararà a vostra pelle per assorbe u pigmentu bronzu.

Passu 2: Aduprate tintura tanning
Dopu l'esfoliazione, applicà quantità ugguali di tintura finta tanning à u vostru corpu tutale. Hè preferibile aduprà lotione di tanning per facilità a distribuzione uniforme di u tinte.

Passu 3: Prutezzione di u sole
Per piglià un bronzu sanu, avete bisognu di prutezzione di i raghji dannosi di u sole. A pusà sottu à un parapluie o aduprendu u filtru di u sole aiuterà à prevene l'esposizione diretta à i raghji di u sole chì ponu causà danni à a pelle.

Passu 4: Bona nutrizione per a pelle
Ùn vi scurdate di l'impurtanza di nutriscia è moisturizing a pelle prima è dopu à u prucessu di tanning. Assicuratevi di beie quantità sufficienti d'acqua ogni ghjornu, aduprate creme idratanti per a pelle, è fucalizza nantu à e zone secche di a pelle.

Passu 5: Duscia dopu à u sole
Dopu avè finitu u prucessu di abbronzatura, hè preferibile duscia cù acqua fredda o calda per caccià l'effetti di lozione, sali è sabbia nantu à u corpu. Ùn vi scurdate di utilizà moisturizers per moisturize a pelle ancu.

Seguendu sti passi, pudete ottene un bronzu sanu è bellu per a vostra pelle in a stagione estiva. Applicà sti cunsiglii è gode di una pelle sole è radiante!

Quandu i risultati di u bronzu seranu revelati?

In quantu à i risultati previsti di u bronzu, a pacienza hè cunsigliata chì i risultati appariscenu chjaramente in un ghjornu o dui. Tuttavia, hè impurtante ùn esce micca cù u tempu di l'applicazione per evità di piglià troppu culore o un aspettu eccessiva.

Trà i vantaghji offerti da parechji prudutti dispunibuli nantu à u mercatu, questu include una crema solare naturali è vegetale cù SPF50.

Questu hè u cunsigliu generale nantu à quandu pudete vede i risultati di u vostru bronzu. Tuttavia, l'individui duveranu cunsultà un espertu per uttene a guida ghjusta è risponde à i so bisogni specifichi.

Chì ghjè u tempu ghjustu per stà in u sole ?

A ricerca indica chì ci sò tempi specifichi cunsigliati per l'esposizione à u sole per acquistà in modu efficace a vitamina D.

A matina, u tempu trà 9:30 è 11 a.m. hè cunsideratu u megliu tempu per l'esposizione à u sole. Hè cunsigliatu ancu ghjustu dopu à l'alba è prima di 8 am per 25-30 minuti. Stu periodu di a matina hè cunsideratu appropritatu per ottene vitamina D per via di a diminuzione di a quantità di raghji ultraviolet dannosi.

In l'estiu, pudete esse espunutu à i raghji di u sole da 8:30 in a matina finu à 2:XNUMX in a matina, è da XNUMX in a tarda à XNUMX in a tarda. Stu tempu hè carattarizatu da a dispunibilità di i raghji solari benifichi è evitendu l'esposizione di a pelle à i raghji caldi di u sole.

In l'invernu, i sperti cunsiglianu l'esposizione à u sole à meziornu, trà 12 è 2 p.m. Una fonte medica ben cunnisciuta dichjara chì u periodu dopu meziornu da 2 à 3 pm hè appruvatu per prufittà di a vitamina D, ma ùn hè micca cunsigliatu per esse esposti à u sole à questu tempu per via di l'alte temperature.

Inoltre, l'esposizione à u sole per circa 10 minuti à ghjornu durante l'estiu è a primavera, trà marzu è uttrovi, hè abbastanza per a furmazione di vitamina D in u corpu umanu.

Hè da nutà chì certi persone puderanu bisognu di più esposizione à u sole per via di i bisogni più elevati di vitamina D, è per quessa anu da cunsultà un prufessore di salute per determinà u tempu ideale per esse esposti à u sole è prufittà di i so benefici.

Inoltre, a vitamina D pò ancu esse ottenuta da certi cibi, cum'è pesci grassu (cum'è salmone è tuna), cereali integrali, ova, è l'alimenti furtificati cù vitamina D, cum'è u latte è u zuccaru d'aranciu.

In corta, hè cunsigliatu per esse espunutu à u sole in i so tempi ottimali per ogni stagione, è u tempu appropritatu hè determinatu secondu i bisogni di l'individui è e cundizioni di l'area in quale vive. Hè impurtante di cunsiderà l'equilibriu trà prufittà di i benefici di u sole è prutegge a pelle da i danni di i raghji ultraviolet.

Chì fate dopu à u bronzu ?

A prima cosa chì duvete fà per evitari di sbucciate a pelle dopu à u bronzu hè di andà in u bagnu è scorri l'acqua fridda nantu à a vostra pelle per un tempu. Avete bisognu di acqua fridda dopu l'esposizione à u sole caldu per rinfriscà a pelle di u corpu è alleviate a sensazione di calore. Allora, pigliate una doccia fredda è secca u vostru corpu cù un pannu suave.

Hè preferibile piglià una duscia cù acqua fridda o calda dopu à u sole per caccià l'effetti di lozione, sali è sabbia nantu à u vostru corpu. Ùn vi scurdate di applicà una crema idratante immediatamenti dopu à u bagnu, hè preferibile chì a crema cuntene aloe vera, chì aiuta à calmà a pelle brusgiata.

Una di e cose più impurtanti chì duvete fà prima è dopu à u bronzu hè di moisturize a vostra pelle. Aduprate creme idratanti per a pelle è lasciate per esse ben assorbite da a pelle. Avete ancu beie quantità sufficienti d'acqua in tuttu u ghjornu per mantene l'umidità di a pelle, è fucalizza nantu à e zone secche.

Piglià un analgésicu pò aiutà à allevà u dulore da u sole. Cunsultate u vostru farmacèuticu per un analgésicu adattatu in vendita è pigliate u più prestu pussibule dopu u trattamentu per alleviare u dolore.

A cura di a vostra pelle dopu à u bronzu hè impurtante. L'applicazione di l'istruzzioni sopra citate vi aiuterà à allevà e brusgiate è calmà a pelle da l'effetti dannusi di u sole. Dunque, seguitate sti cunsiglii è assicuratevi di piglià cura di a vostra pelle dopu a tonificazione.

Cumu esfoliate a mo faccia dopu l'abbronzatura?

L'idratazione è l'esfoliazione di a pelle dopu à u bronzu ghjucanu un rolu cruciale in mantene a salute è a bellezza di a pelle. Dunque, e persone cù a pelle affettata dopu à u bronzu anu da seguità qualchi cunsiglii per mantene a pelle sana è radiante.

Prima, hè cunsigliatu di beie quantità sufficienti d'acqua in tuttu u ghjornu per stimulà u ciculu è moisturize a pelle. Deve include l'acquistu di l'idratazione bevendu quantità sufficienti d'acqua, in più di l'usu di creme idratanti nantu à a pelle è cuncentrazione in i zoni secchi.

Siconda, una di e cose impurtanti dopu à u tanning hè di piglià una duscia cù acqua fridda per rinfriscà u corpu è allevà a sensazione di a pelle calda. U corpu deve ancu esse seccu cù un pappu molle, evitendu di frettu u corpu duramente.

In terzu, hè cunsigliatu di idratà e zone affettate cù l'aloe vera o creme idratanti dispunibili in u mercatu. A crema idratante deve esse appiicata immediatamente dopu à piglià una duscia fridda, è hè preferibile sceglie un pruduttu chì cuntene aloe vera, perchè cuntribuisce à calmà a pelle brusgiata.

E persone anu da evità u peeling chimicu per a pelle sensitiva, è aduprà u sunscreen cun un altu gradu di prutezzione prima di l'esposizione à u sole.

In breve, hè cunsigliatu di piglià bè cura di a pelle dopu à u periodu di abbronzatura, assicurendu di beie quantità sufficienti d'acqua, applicà creme idratanti, duchendu cù acqua fredda, è evitendu l'esfoliazione chimica di a pelle sensitiva. In questi modi, sti passi cuntribuiscenu à migliurà a salute è a bellezza di a pelle in generale.

L'abbronzatura provoca danni?

Ci hè una cuntruversia nantu à se u bronzu hà o micca effetti secundari nantu à a pelle. Hè statu cunfirmatu chì l'usu di u bronzu artificiale hè un modu sicuru è immediatu per tanà a pelle, è chì ùn hà micca effetti negativi cum'è quelli chì ponu esse causati da l'esposizione di a pelle à u sole.

In ogni casu, i medichi è i dermatologi sottolineanu l'impurtanza di evità l'esposizione eccessiva di u sole dopu à u bronzu, postu chì l'esposizione intensa è frequente di u sole aumenta u risicu di sunburn, danni di a pelle è alcune altre malatie di a pelle.

In quantu à i prudutti di tanning, u so usu ùn hè micca cunsideratu preghjudiziu per a pelle, ma alcune reazzioni allergii ponu accade dopu l'usu. Inoltre, hè cunsigliatu per aduprà cun prudenza per evità ogni effetti secundari indesiderati.

Per d 'altra banda, certi puntinu chì i dispusitivi di tanning indoor, cum'è i dispusitivi di tanning in casa, ponu avè effetti latu nantu à a pelle. L'esposizione eccessiva à i raghji viole pò aumentà u risicu di cancru di a pelle è danni di e cellule di a pelle.

Basatu nantu à i dati dispunibuli, si pò dì chì u tanning in tutte e so forme causa danni à a pelle, ancu s'ellu ùn hè micca frequente. Ùn prutege ancu a pelle da u sole o altri effetti negativi.

In generale, si pò dì chì u bronzu hè una risposta in a quale a pelle si pruteghja da i danni di u sole pruducia u pigmentu melanina, chì dà u culore marrone à a pelle. Tuttavia, a ghjente deve avvicinà stu prucessu cù cura è rispunsabilità per evitari ogni effetti latu indesiderati.

Per quessa, a ghjente hè cunsigliatu di cunsultà cù i so duttori è dermatologi prima di utilizà qualsiasi prudutti di tanning o apparecchi di tanning indoor, è di seguità currettamente l'istruzzioni per l'usu per evità ogni prublema di salute potenziale in u futuru.

Cumu si bronze in a piscina

Cumu si bronze in a piscina hè cunsideratu unu di i modi più cumuni per ottene un culore stupente è assulanatu in l'estiu. L'idea di passà un ghjornu assulanatu in a piscina hè tentativu per parechje persone per gode di l'acqua è u sole à u stessu tempu.

Eccu alcuni passi è metudi chì ponu esse seguiti per ottene un bronzu perfettu in piscina:

  1. Duscia : Prima di principià u prucessu di abbronzatura, hè preferibile piglià una duscia cù acqua fridda o calda per pulisce u corpu è caccià ogni traccia di lozione o di sabbia chì restanu nantu à ellu.
  2. Esfoliazione: Exfoliate a pelle cù un tela ruvida o un sapone esfoliante per sguassà e cellule morte è preparanu a pelle per u bronzu.
  3. Aduprate u sunscreen: Hè megliu applicà u sunscreen generosamente nantu à u vostru corpu prima di esce à a piscina, perchè aiuta à prutege a pelle da i raghji dannosi di u sole.
  4. Seduta sottu à l'ombra: sceglite un locu adattatu vicinu à a piscina è sottu un parasole, per evità l'esposizione diretta di a vostra pelle à u sole.
  5. Rilassate è divertite: Siate comodamente à l'ombra è gode di u vostru tempu in a piscina, lascendu u sole travaglià per ottene u culore desideratu.
  6. Moisturizing the body: Dopu avè finitu a sessione di abbronzatura, idratate u corpu cù un moisturizer per mantene u culore di bronzu è a pelle brillanti.

Dopu avè seguitu sti passi, pudete ottene una bella abbronzatura brillanti cù a piscina. Avete da ricurdà ancu di evità l'esposizione eccessiva à u sole è di purtassi vestiti protettivi per prutege a pelle da i raghji dannusu.

Prestate attenzione à a vostra cundizione di salute è u timing di a vostra esposizione à u sole, è assicuratevi di mantene u vostru corpu ben idratatu dopu à u bronzu in a piscina.

U megliu tempu per bronze in Riyadh

Ci sò tempi specifichi chì sò cunsiderate u megliu per a tanning in l'estiu in a cità di Riyadh. U tanning hè una di l'attività populari durante l'estiu, postu chì a ghjente cerca u megliu tempu per avè a pelle baciata da u sole è luminosa.

Sicondu i dati ottenuti, u megliu tempu per a tanning in Riyadh varieghja da 10 am à 4 pm. Stu periudu di tempu hè cunsideratu una stagione per i raghji ultraviolet di u sole, cum'è questi raghji sò in u so piccu è aiutanu à ottene u culore desideratu.

Hè ricumandemu per evità u sole direttu prima di meziornu, chì i raghji di u sole sò più forti è più caldi. À questu tempu, u risicu di u sole è i danni di a pelle aumenta. Per quessa, hè preferibile à pusà sottu à un parapluie per evità di dannà i raghji dannusu nantu à u corpu.

Hè ricumandemu ancu di evitari l'ora di a tarda, durante u periodu da a prima matina finu à deci di a matina, è u periodu di l'ora d'oru chì vene dopu à a tarda, cum'è hè cunsigliatu per ùn espunà u corpu à u sole durante stu periodu.

In ogni casu, deve esse nutatu chì u periodu adattatu per u bronzu in l'estiu pò varià da una persona à l'altru secondu a pelle è a sensibilità di a pelle à u sole. Per quessa, l'individui devenu esse attenti è dipendenu di e so cundizioni di a pelle è i bisogni persunali.

Ùn hè cunsigliatu di utilizà a luce di u sole per culurite u corpu prima di deci in a matina è dopu à quattru dopu meziornu, è questu periodu di tempu pò esse u più apprupriatu per ottene u megliu risultati.

In generale, hè impurtante per l'individui di seguità a guida esperta è esse attenti quandu sò esposti à u sole direttu durante l'estiu in Riyadh. Anu ancu aduprà u sunscreen regularmente è evità l'esposizione eccessiva à u sole per assicurà a pelle sana è sicura.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *